Permata Hatiku

Permata Hatiku

Tadika Menara Gading

, 0 comments

Salam

hari pertama aleeya ke sekolah baru, sebelum ni aleeya 4 tahun sekolah dkt kampung sekolah tadika Nury
kali 5 tahun aku saja tukar sekolah dkt jg dgn opis Taman Seruling Emas.


hari pertama bersemangat lar dia nk ke sekolah sbb dh lama cuti


kali ni sekolah br aku antar 1 hari dr pagi hingga ke petang, pagi tadika petang kafa, dengan harapan dia ok dkt sekolah sbb sebelum ni dia ok ke sekolah.

tapi kali ni lain tekaan aku, pagi time hantar ok ja aku tggk, tghari 2 sj aku p intai nk tggk dia mcmn, aku tggk dia ok siap bgtau aku dr jauh luar pagar aleeya nk mandi so aku ingat ok aku pn blk, time petang aku ambil aku berhenti ja keta terus cikgu kata dkt aku amboi mama ambil lambat aku pn terkejut cikgu serius ka rupa2nya cikgu sj usik sbb aleeya dh nk nangis sampi ja aku depan pagar dia terus meleleh air mata. 

Dalam keta dia citer td lps mandi aleeya cr mama masa tidoq aleeya nangis, siannye anak mama.

Hari kedua pn sama gak tanya time tidoq dia nangis.

Hari ni dh masuk hari ke3, time tghari sj aku p intai tggk sunyi sepi ja , harap-harap ok lar ari ni.

0 Response to "Tadika Menara Gading"